Politica de returnare

Ai dreptul sa returnezi un produs achizitionat de pe site-ul nostru in termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestuia, conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

Insa, conform legislatiei in vigoare, produsele personalizate sau realizate la comanda, precum cele oferite de Lura, nu pot beneficia de dreptul de retur. Deoarece aceste produse sunt create special pentru fiecare client in parte si sunt adaptate cerintelor si preferintelor individuale, ele nu pot fi returnate.

Cu toate acestea, la Lura, ne angajam sa oferim produse de cea mai inalta calitate si sa te asiguram ca fiecare piesa de mobilier sau jucarie pentru copii este realizata cu atentie la detalii si in conformitate cu standardele noastre ridicate. Daca, in ciuda acestui efort, produsul primit prezinta defecte sau diferente semnificative fata de modelul prezentat pe site-ul nostru, te rugam sa ne contactezi imediat.

Starea produsului: Produsul (altul decat cel realizat la comanda) trebuie sa fie in aceeasi stare in care l-ai primit, fara semne de uzura sau deteriorare. Te rugam sa returnezi produsul impreuna cu toate accesoriile si ambalajul original in care a fost livrat.

Costurile de returnare: Conform legislatiei din Romania, costurile de returnare ale produsului sunt suportate de catre client. Aceste costuri includ taxele de transport.

 

Suntem dedicati rezolvarii oricaror probleme sau ingrijorari pe care le poti avea referitoare la produsele noastre. Clientii nostri sunt o prioritate, iar satisfactia ta este esentiala pentru noi. Vom face tot posibilul pentru a remedia situatia si pentru a te asigura ca esti multumit de achizitia facuta de la Lura. 

Daca ai intrebari sau nelamuriri, te invitam sa ne contactezi si vom raspunde prompt oricaror solicitari.

Initiaza un retur online

Pentru a initia procesul de retur, te rugam sa ne contactezi in scris la adresa de e-mail specificata in documentele de livrare sau prin intermediul paginii noastre de contact.

In mesajul tau de notificare, te rugam sa mentionezi motivele pentru care doresti sa returnezi produsul si sa furnizezi datele de identificare a comenzii (numarul comenzii, data achizitiei etc.).

Produse nereturnabile
In conformitate cu Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014, produsele personalizate sau realizate la comanda, care nu pot fi returnate din motive obiective, sunt exceptii de la dreptul de retragere.
Termen de rambursare
Dupa primirea si verificarea produsului returnat, vom proceda la rambursarea contravalorii produsului in termen de 14 zile calendaristice de la primirea notificarii tale, conform legislatiei.

INTREBARI FRECVENTE

Ce fac daca un produs a ajuns deteriorat?
Sunt foarte rare cazurile in care, din cauza curierului, un produs poate ajunge la destinatie deteriorat. Daca se intampla acest lucru, noi trimitem curierul la tine sa ridice piesa/produsul defect si il reparam sau inlocuim in functie de caz.
Ce trebuie sa contina pachetul de retur?
Procedura de retur implica returnarea produsului intr-o stare impecabila, cu etichetele originale, certificatul de garantie (daca exista) si toate documentele si accesorii initiale. Nu putem accepta produse cu semne de uzura, deteriorari sau interventii neautorizate. Accesoriile trebuie sa insoteasca produsul returnat pentru ca acesta sa fie eligibil pentru retur. Dorim sa ne asiguram ca toate produsele returnate sunt intr-o stare adecvata pentru a putea fi reintroduse in stoc si oferite altor clienti. Aceasta politica are ca scop mentinerea calitatii produselor si satisfactia tuturor clientilor nostri.

PRODUSE VAZUTE RECENT

Cos
Logare

Nu ai cont inca?

Incepe sa scrii...
×