intrebari frecvente

despre livrare

Pot plasa o comanda online cu livrare in alta tara?

Momanetan magazinul nostru livreaza doar pe teritoriul Romaniei.

Pot solicita livrare in regim rapid?
Da, daca este posibil din punct de vedere tehnologic si operational, se poate livra un produs in regim de urgenta. Taxa pentru livrare in regim rapid este de 10% din valoarea produsului.
Cat costa serviciul de livrare a produselor?
Costul serviciului de livrare este calculat automat in cadrul platformei noastre online in functie de greutatea comenzii si localitatea in care te afli.
Livrati si in weekend?
Pentru coletele livrate prin curier se poate selecta “livrare sambata”
Pot opta pentru montajul produselor de catre echipa Lura?
Da, pentru paturi, dulapuri sau produse de mari dimensiuni , echipa Lura face montajul in Bucuresti/Ilfov sau localitati limitrofe in limita a 100 km. Pentru alte localitati costurile cu deplasarea ar fi prea mari, dar va asiguram ca produsele Lura sunt concepute pentru a putea fi montate de tine acasa.
Cat timp dureaza sa primesc comanda din momentul in care am efectuat plata?

Perioada de livrare a produselor depinde de factori precum: disponibilitatea produselor pe care intentionezi sa le achizitionezi, adresa la care doresti sa fie livrata comanda, disponibilitatea si capacitatea furnizorilor externi de servicii de transport. Termenul estimat de livrare este disponibil la fiecare produs. La momentul lansarii comenzii vei fi contactat si informat cu privire la termenul de livrare.

Daca stau la bloc, livrarea se face pana sus sau pana la scara?
Achitam o taxa suplimentara pentru livrarea coletelor pana la usa ta, chiar daca stai la etaj.
Ce faceti daca un pachet sau o expeditie este deteriorata vizibil la livrarea prin curier?
In cazul in care coletul este deteriorat vizibil, este indicat sa verifici continutul acestuia inainte de acceptarea de la curier. Daca descoperi ca si continutul este deteriorat, poti pregati impreuna cu transportatorul un raport de daune care este necesar pentru a rezolva o reclamatie. Nu esti obligat sa accepti coletul deteriorat; in acest caz, curierul il va prelua inapoi.
Ce se intampla daca descopar ca produsul este deteriorat dupa despachetarea lui?
Desi acest lucru este rar intalnit, contacteaza-ne imediat ce constati acest lucru si te vom ajuta sa intri cat mai repede in posesia unui produs functional. Trimiteti-ne fotografii detaliate si de ansamblu, astfel incat sa stim exact ce piese au fost deteriorate. Dupa primirea tuturor documentelor necesare, vom evalua starea marfurilor si vom sugera o solutie. Nu monta produsele pana la primirea solutiei. In cele mai multe cazuri, este nevoie de returnarea pieselor defecte pentru a fi inlocuite.
Renovarea nu a fost finalizata. Cat timp puteti pastra produsele in depozit?
Daca spatiul ne permite si nu suntem deja aglomerati cu alte comenzi putem pastra comanda pana la finalizarea lucrarilor. In cazul in care nu avem spatiul necesar si este nevoie sa apelam la terti pentru depozitare se va percepe taxa de depozitare de 100 ron/luna.

Store Pickup

Ce inseamna ridicare de la atelier
Optiunea de ridicare de la atelier iti permite sa economisesti taxa de curier. Poti veni sa ridici singur produsele, insa pentru colete mari trebuie sa te asiguri ca acestea incap in masina personala.
Exista taxe pentru ridicarea produselor de la atelier?
Nu. Produsele vor fi ambalate sumar pentru a preveni zgarierea si colegii nostri te vor ajuta cu incarcarea produselor in masina, insa nu se percept taxe pentru ridicarea produselor de la atelier.
Cum aflu cand pot veni sa ridic produsele de la atelier?
Vei fi contactat telefonic sau pe email cu privire la data si intervalul orar la care poti ridica produsele din atelier.

consultanta

Pot primi suport pentru achizitionarea produselor din magazine?
Multitudinea de produse de pe piata iti poate da batai de cap in alegerea produselor pentru cei mici. Daca nu ai experienta sau nu stii exact ce s-ar potrivi mai bine, scrie-ne pe email sau whatapp si te ajutam sa faci alegerea potrivita.
Nu ma pricep la design interior. Ma puteti ajuta sa ofer copilului o camera functionala in care sa se simta bine?
Da, poti alege ca un designer sa creeze un moodboard pentru camera celui mic. Costul aferent este de 500 lei, dar cu siguranta te va ajuta sa economisteti multi bani prin faptul ca nu vei cumpara lucruri inutile, obiecte care nu se potrivesc sau care nu au functionalitatea necesara.

payment

Cum pot achita o comanda?
Pentru comenzile online, poti plati folosind cardurile de credit si de debit - VISA, VISA Electron, Mastercard. Mai poti achita factura prin transfer bancar sau, pentru coletele livrate prin curier, poti achita in sistem ramburs.
Beneficiez de discount daca achizitionez o cantitate mai mare de produse?

Incercam sa pastram preturile produselor cat mai accesibile, din acest motiv nu se acorda discounturi pentru produsele de pe site. In cazul proiectelor personalizate pentru casa, gradinite sau locuri de joaca preturile sunt stabilite de comun acord in functie de specificatii si materialele folosite.

card cadou

Trebuie sa consum toata suma de pe cardul cadou intr-o singura comanda?
Nu. Daca comanda ta este mai mica, diferenta o vei putea achita la urmatoarea comanda.
Cardul cadou are termen limita?
Nu. Cardul cadou expira atunci cand este consumat integral.

comenzi

Cum pot plasa o comanda online?
Este ușor. Mai întâi, faceți clic pe imaginea produsului sau pe numele produsului pentru a vedea detaliile articolului. Pentru a adăuga un articol la comanda dvs., introduceți cantitatea pe care doriți să o achiziționați în caseta Cantitate, apoi faceți clic pe butonul Adaugă în coș. Când sunteți gata să plătiți, aveți două opțiuni din care să alegeți. Puteți face clic pe butonul Cumpărați acum după ce ați adăugat un articol în coș sau puteți face clic pe butonul Coș din secțiunea din dreapta sus a fiecărei pagini. Când vizualizați întregul conținut al coșului dvs., făcând clic pe butonul Continuați la finalizarea plății din partea de jos a paginii, veți ajunge la o pagină de conectare. Aici, vă puteți conecta dacă aveți deja un cont la noi sau puteți continua cumpărăturile ca vizitator. După ce ați ales să vă conectați, veți completa informațiile dvs. de facturare, expediere și plată. După completarea acestor formulare, faceți clic pe Plasați comanda. O pagină de confirmare va afișa un rezumat al tranzacției dvs. Veti primi pe email confirmare inregistrarii comenzii dvs cu un rezumat al produselor comandate.
Pot plasa comenzi prin telefon?
ne dorim să venim în întâmpinarea clienților noștri, asa ca daca ai intrebari sau ai nevoie de mai multe detalii, ne poti contacta telefonic sau pe whatapp, în intervalul 9:00-16:00 si te vom ajuta sa comanzi produsele Lura.
Pot rezerva produse?
Putem rezerva un produs cu o data ulterioara de livrare doar daca este achitat integral.
Pot anula o comandă? (asa e?)
Îți poți anula comanda folosind linkul pe care îl primești în e-mail. După ce faci click pe statusul comenzii, selectezi „Anulează comanda”. Sau ne poți contacta prin intermediul departamentului Relații Clienți, al formularului de contact sau pe chat.
Trebuie sa imi fac obligatoriu cont pentru a putea plasa o comanda?
Nu. Poti face comanda de pe cont de vizitator
Pot complete sau modifica o comanda?
Da, poti completa o comanda, insa nu poti modifica un produs personalizat dupa ce acesta a fost executat.
Nu am primit niciun e-mail de confirmare și niciun număr de comandă. Este Inregistrata comanda.
Verifică mai întâi e-mailurile din spam și, dacă tot nu ai găsit emailul de confirmare, contacteaza Lura pentru a afla numărul comenzii tale.
Pot comanda un produs daca nu este in stoc?
Da. La fiecare produs apare daca este in stoc si se livreaza imediat sau care este termenul de livrare estimat. Chiar daca produsul dorit nu este in stoc, il poti comanda iar livrarea va fi facuta la finalizarea executiei. La momentul comenzii te vom anunta cat de repede reusim sa il facem.

retur

Am cumpărat un produs și m-am răzgândit, ce pot face?

Dacă produsele au fost deja livrate și te-ai răzgândit, anunta pe email intentia ta de a returna produsele si trimite-le la noi. 
Daca vrei sa anulezi o comanda online, trimite un email pentru anulare.
Taxa de manipulare, ambalare si transport nu va fi returanata.

Ce obiecte nu pot fi returnate?

Din motive de igienă, produsele textile destinate folosirii personale intime (saltele, prosoape, lenjerii de pat, halate, perne) și care au fost desigilate vor fi considerate purtate /utilizate, și nu pot fi returnate și /sau înlocuite 

Produse realizate pe comanda

Produse inscriptionate sau personalizate

Produse achizitionate la reduceri

produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.

Cardurile cadou

Ce pot face dacă am cumpărat un produs, însă este deteriorat?
Te rugam sa ne contactezi la unul din numerele afișate pe site sau sa ne trimiți un email la contact@lura.ro.
Pot returna produse care au fost scoase din ambalaj și asamblate?
Puteti returna produse care au fost dezasamblate, insa in funcție de starea produselor, valoarea si metoda de rambursare vor fi decise de Lura atelier.
Ce fac daca am primit un produs cu alte specificatii sau un alt produs?
Contactează-ne în cel mai scurt timp posibil de la primirea livrării si pentru a te putea ajuta

produse

Unde sunt fabricate produsele Lura?
Produsele Lura sunt fabricate in Romania.
Din ce material sunt facute paturile casuta?

Pentru cadrul de rezistenta al casutei, folosim lemn de pin import Austria cu rezistenta mecanica mare, incadrate in Clasa de calitate I. Datorita umiditatii scazute si a faptului ca sunt inlaturate defectele lemnului (noduri, fisuri), acesta nu isi modifica dimensiunile. Tendinta de a crapa si fisura este posibila, dar este foarte mica. Nu se pot compara cu profilele de lemn din magazinele de bricolaj care prezinta abateri inca de la cumparare. Pinul este una dintre cele mai utilizate materii prime lemnoase din lume deoarece creste rapid in Scandinavia dar si în plantatii private din întreaga lume. In acest fel folosim un material natural, insa protejam si mediul inconjurator.

Ce vopsea folositi?

Deoarece copiii vin în contact zilnic cu lacul mobilierului, este important sa va asiguram ca substantele folosite pentru finisajul mobilierului sunt de origine naturala:  lacuri si vopsele pe baza de apa, ceara de lemn pe baza de ceara de albine, uleiuri cerate si emulsii din seminte si/sau rasini naturale fara formaldehide, solventi sau coloranti toxici. Sunt o sumedenie de situatii in care vopseaua eco este aproape obligatorie. Un prim exemplu ar fi camerele pentru copii, in care ultimul lucru pe care ni-l dorim este degajarea vaporilor toxici, caracteristica vopselelor „clasice”. Un alt caz la fel de imperios este cel al persoanelor alergice la substantele chimice (din ce in ce mai numeroase in societatea moderna). Se poate obtine orice nuanta doriti. Pentru vopsire  trebuie sa aveti in vedere ca produsele manufacturate si cele din materiale naturale precum pielea, lemn masiv, furnir, nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuantelor de culoare pe diferite suprafete si a particularitatilor aparente pe material. Vopsirea se realizeaza in 3 straturi (unul de grund si doua de vopsea/lac)

Ce culoare puteti vopsi produsele?
Standard puteti opta pentru cateva culori de baza foliste in camera copilului. Daca nu se potrivesc decorului tau, poti solicita o alta culoare. Poate fi o culoare standard din paletarul Ral sau o culoare similara cu un alt obiect din casa pe care vom incerca sa o reproducem.
Finisajul este mat sau lucios?
Finisajul standard este satinat, o combinatie intre mat si lucios. Daca doresti un alt finisaj, te rugam sa ne informezi.
De la ce varsta sunt recomandate paturile suprapuse?
Varsta recomandata pentru paturile casuta este de peste 6 ani. Daca aveti un copil de 6 ani pe care doriti sa il culcati sus si unul mai mic, ganditi-va ca si cel mic va dori sa se urce si va fi un pericol pentru el.
Paturile au somiera?
Da. Toate paturile vin cu somiera. Pentru ca de cele mai multe ori unul dintre parinti doarme cu cel mic, lamelele folosite pentru somiera sunt similare cu cele pentru paturile de adulti. Lamelele sunt elastice si resistente, debitate la masurile necesare fiecarui pat. Pentru latimi de pat mai mari de 120 cm, somiera este impartita in 2 astfel incat lamelele sa reziste solicitarilor. Somiera este tip”rola”. Se poate ridica si pune foarte usor astfel incat sa stergeti sub pat daca este nevoie. Daca doriti un alt tip de somiera (de ex metalica, rabatabila..), va rugam sa ne contactati pentru personalizarea produsului.
Ce scule am nevoie pentru monajul produselor?
Produsele disponibile in magazinul online sunt concepute pentru a putea fi montate de catre client. Majoritatea contin toate obiectele necesare. Maxim veti avea nevoie de o surubelnita clasica pe care cu totii o avem in casa.
Care sunt termenele de garanție pentru produsele LURA?
Garanția produselor acoperă orice defect de fabricație al produselor achiziționate din magazinInul noastru online. Pentru că avem încredere în calitatea produselor noastre, poți beneficia atât de garanția generală de 2 ani de zile cât și de garanții extinse la anumite game de produse.
Care este greutate suportata de paturile Lura?
Paturile Lura sustin pana la 120kg. in general sunt concepute pentru a sustine un copil si un parinte.
Pot achiziționa piese de schimb sau accesorii pentru montaj?
LURA nu comercializează componente sau accesorii de feronerie, însă dacă după deschiderea pachetului constați că lipsesc elementele necesare montajului, te rugăm să ne contactezi
Unde pot gasi instructiunile de asamblare?
Produsele Lura sunt concepute astfel incat sa poata fi montate de tine acasa. Instructiunile de asamblare le vei gasi in pachet.

donatii mobilier

Ce tip de mobilier este acceptat pentru donatii?
Asociatia Voluntarul din noi salută donațiile dvs. de mobilier uzat cu condiția ca acestea să fie în stare bună. Donează mobilier pentru copii sau mobilier pentru bebeluși pentru a ajuta o familie să facă un cuib cald pentru cei mici. Donează birouri și mobilier de birou. Donați lămpi. Donează pătuțuri și măsuțe de înfășat pentru copii. Donează un dulap. Donează o comodă. Ajuta daca poti! Vă rugăm să vă asigurați că toate donațiile dvs. de mobilier sunt în stare bună și de funcționare.

complaints

Cum să procesați un pachet sau o expediție deteriorate vizibil după ce a fost livrat de transportator?
in cazul in care coletul este deteriorat vizibil, verificati continutul acestuia inainte de acceptarea de la curier. Dacă aflați că și conținutul este deteriorat, pregătiți împreună cu transportatorul un raport de daune care este necesar pentru a rezolva o reclamație. Nu sunteți obligat să acceptați coletul deteriorat; în acest caz, curierul îl va prelua înapoi.
De ce nu sunt toate produsele pe stoc?
Capacitatea atelierului este limitata, dar căutăm soluții pentru a crește disponibilitatea produselor noastre. Actualizam frecvent datele despre stoc pentru ca informațiile să fie cat mai corecte.

colaborari

Sunt producător și aș dori să-mi vând produsele pe lura.ro
Stim ca impreuna putem transforma clientii in parinti fericiti, asa ca daca esti producator de produse pentru copiii care crezi ca s-ar potrivi cu viziunea noastra, te rugam sa ne scrii o scurtă prezentare a producției si vă vom oferi un feedback cât mai curând posibil.
Vreau să vând produsele Lura in magazinul meu. Este posibil?
Nu vindem produsele Lura in alte magazine online, insa daca ai un magazine fizic de mobilier si decoratiuni pentru copii care este in acord cu valorile noastre, putem colabora pe baza de comison pentru produsele Lura vandute in magazinul tau.
Sunt blogger sau influencer. Ti-ar placea sa colaboram?

Trimite-ne un email pe contact@lura.ro si discutam oportunitatile de colaborare.

Cine poate beneficia de programul B2B?
Designeri de interior si arhitecti care doresc sa aiba un partener de incredere in amenajarea spatiilor dedicate copiilor.
De unde pot obtine o oferta pentru proiectul meu?
Pentru proiecte rezidentiale sau comerciale, trimite solictarea ta pe hello@lura.ro

Ai o intrebare?

nu ezita sa ne contactezi!

Echipa Lura este pregatita sa vina cu raspunsuri si lamuriri privind produsele noastre sau proiectele pe care le ai in pregatire. Ne poti contacta cu incredere pentru consultanta, sfaturi sau informatii aditionale. Asteptam cu nerabdare sa iei legatura cu noi! 

Cos
Logare

Nu ai cont inca?

Incepe sa scrii...
×