Livrare

Produsele Lura sunt disponibile atât în tara, cât si international, si pot fi livrate prin curierat rapid.

Produsele nu se livreaza cu posta romana.

Pentru clientii din Bucuresti, acestea pot fi ridicate personal de la atelier.

Produsele noastre sunt realizate individual si cu multa migala, fapt ce face ca durata de productie sa fie de pâna la 40 zile lucratoare, în cazul în care nu sunt disponibile pe stoc. Pentru produsele care nu sunt pe stoc se solicita un avans de 50% din valoarea comenzii. Productia produsului va fi inceputa dupa plata avansului.

În plus, se pot adauga alte 3-4 zile lucratoare pentru manipulare si livrare. De sarbatori si în perioadele de reduceri, termenul de livrare se poate prelungi.

Orar livrare

Prin curierat, comenzile onorate de curier vor fi livrate de Luni pâna Vineri între orele 9:00-18:00 la adresa mentionata în comanda. La cerere, curierul poate face livrari si Sâmbata. Zilele de weekend si sarbatorile legale nu sunt considerate zile lucratoare. Odata plasat produsul în responsabilitatea firmei de curierat, Lura  nu îsi asuma întârzierile ce pot interveni pe parcurs.

Costuri

În cazul în care produsele sunt ridicate de la atelier nu sunt percepute costuri de transport.

Pentru colet starndard costul transportului este 30 ron . In cazul coletelor cu dimensiuni/greutate agabaritica, pretul transportului va fi stabilit in functie de fiecare comanda si va fi comunicat telefonic.

Plata comenzii se face ramburs la curier

Taxa de transport  va fi inclusa în factura emisa. si se va regasi în totalul de plata, potrivit email-ului de confirmare al comenzii.

Primirea coletului

Destinatarul va primi coletul pe baza de semnatura. La primirea acestuia este recomandat ca produsele sa fie verificate si refuzate în cazul în care nu corespund comenzii initiale sau sunt deteriorate. Reclamatiile ulterioare cu privire la deteriorari cauzate de transport nu mai pot fi acceptate.

Retururi

În cazul în care comanda trebuie anulata înainte de livrare, te rugam sa ne contactezi la adresa contact@lura.ro pentru a analiza starea comenzii. Daca aceasta nu a fost înca trimisa spre productie, solicitarea poate fi onorata. În caz contrar, ne rezervam dreptul de a retine avansul platit . În cazul în care comanda a fost deja livrata, consulta sectiunea  Retururi pentru mai multe detalii.